
Stručno – metodičke radionice za učitelje Tehničke kulture
U školskoj godini 2023./2024. Društvo pedagoga tehničke kulture Zagreba ostvarilo je suradnju s voditeljima Županijskih stručnih vijeća učitelja Tehničke kulture te sudjelovalo u organizaciji i provedbi radionica s ciljem razvijanja stručnih, pedagoških i metodičkih kompetencija učitelja.
Nabavku materijala i pribora za radionice DPTK Zagreba je sufinanciralo u okviru realizacije programa sufinanciranja udruga sredstvima Grada Zagreba.


Radionica: Rastavljiva kocka
Datum: 11. lipnja 2024.
Mjesto: OŠ A. Šenoe, Zagreb
Trajanje: 3 sata
Broj sudionika: 17 učitelja Tehničke kulture
Organizacija: Sanja Kovačević
Voditelj radionice: Tomislav Hadrović
Teme i predavači:
- Analiza rezultata rada ŽSV Zagreb 2 i održanih natjecanja u šk. godini 2023/2024. – Sanja Kovačević, OŠ A. Šenoe
- Radionica: Rastavljiva kocka – Tomislav Hadrović, OŠ Savski Gaj
Kratki opis: izrada nastavnog pomagala koje omogućuje učiteljima demonstraciju prijalaza iz 3D oblika u 2D oblik (plašt tijela).
- Zaključci stručnog skupa i evaluacija
Radionica: Izrada elektroničkog sklopa
Datum: 30. siječnja 2024.
Mjesto: OŠ J.Kaštelana, Zagreb
Trajanje: 2 sata
Broj sudionika: 19 učitelja Tehničke kulture
Organizacija: Darko Miloknoja
Voditelj radionice: Svjetlana Seljanec Savković i Valentina Dijačić
Teme i predavači:
- Radionica; Izrada elektroničkog sklopa,
voditelji: Svjetlana Seljanec Savković, OŠ J. Kaštelana i Valentina Dijačić OŠ Retkovec - Rasprava, zaključci
- Evaluacija stručnog skupa
Opis radionice:
Upoznavanje s elektroničkim elementima sklopa, ispitivanjem njihove ispravnosti, lemljenjem na pločicu i ispitivanjem funkcionalnosti elektroničkog sklopa. Uporaba tehničke dokumentacije, čitanje shema, pravilni postupak lemljenja, uporaba mjernih instrumenata, mjere zaštite pri radu, načini vrednovanja praktičnih zadataka iz elektronike u radu s učenicima.